Inlägg: 1736466
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: AJ ställde ju sig över alla allsvenska lag när han sa att kommentatorn skulle få 10 000kr ifall Modo åkte ut. Så lite snack på Modo är det väl ändå?
+ 2
Sv: Silly season
Tarasov: Precis. Älskar att Modo-spelarna håller käften och fokuserar på rätt saker.
Värt att komma ihåg är också att detta fantastiska laget Leksand vann 3/6 matcher i slutspelsserien och torskade bla med 4-0 mot Timrå..
I media låter det i vanlig ordning som de är världsmästare(Nyström är bara för patetisk) och nån random junior gapar om trötta amerikaner. Tack för den tändvätskan
Värt att komma ihåg är också att detta fantastiska laget Leksand vann 3/6 matcher i slutspelsserien och torskade bla med 4-0 mot Timrå..
I media låter det i vanlig ordning som de är världsmästare(Nyström är bara för patetisk) och nån random junior gapar om trötta amerikaner. Tack för den tändvätskan
+ 1
Sv: Silly season
Tarasov: Alla pratar om att trycket i Leksands ishall skulle vara en stor nackdel för oss, men det är inte bara en nackdel. Det kan faktiskt vara så att det fungerar som tändvätska även för oss, istället för att spela i en liten ishall i Tingsryd exempelvis.
Där gillar jag den linje AJ och Modo hållet, dvs inre så mkt snack om Leksand, utan man håller käft(hittills iaf).