1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507945 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1758763

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Tydligast var väl säs 08/09( tror det var den) då vi låg i topp fram till november uppehållet, för att sedan dala till de nedre regionerna. Där vi med några få undantag stannat sedan dess. Förfaller kanske började tidigare men syntes i tabellen då.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ja när Foppa och Näslund kom in hade vi ju redan harvat på ett tag.
Sjukt att vi var så dålig då vi hade SHLs bästa 1a kedja i flera år.

Ett lag är mer än en kedja uppenbarligen. :-)

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB