+ 1
Inlägg: 1758763
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ja när Foppa och Näslund kom in hade vi ju redan harvat på ett tag.
Sjukt att vi var så dålig då vi hade SHLs bästa 1a kedja i flera år.
Ett lag är mer än en kedja uppenbarligen. :-)
Sjukt att vi var så dålig då vi hade SHLs bästa 1a kedja i flera år.
Ett lag är mer än en kedja uppenbarligen. :-)
+ 1
Tydligast var väl säs 08/09( tror det var den) då vi låg i topp fram till november uppehållet, för att sedan dala till de nedre regionerna. Där vi med några få undantag stannat sedan dess. Förfaller kanske började tidigare men syntes i tabellen då.