Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Ja när Foppa och Näslund kom in hade vi ju redan harvat på ett tag.
Sjukt att vi var så dålig då vi hade SHLs bästa 1a kedja i flera år.

Ett lag är mer än en kedja uppenbarligen. :-)