Sv: Modo - Tingsryd 8/12
Tarasov: Vi är riktigt yra i mössan i egen zon i första, ska vara glada att dom inte satt 2-3 puckar! Det positiva är att det står 1-1 och vi nu har en paus på oss rätta till saker och ting.