Inlägg: 1919177
Svarskommentarer
Sv: Modo - AIK
Suck vilket försvarsspel 3 gubbar som bara tittar på. Sedan bör väl Lundin kanske ta den men endå bedrövligt försvarsspel. Där kan man kräva betydligt mer.
fy fan vilket dåligt powerplay. Jag skäms ihjäl