{7639}: Nu börjar vi ju kriga i alla fall, sedan om man endå förlorar har man ju åtminstone försökt. Men det måste man ha med sig när matchen startar fan vad nära mål igen.
Inlägg: 1919194
Svarskommentarer
Sv: Modo - AIK
Dundee: Modo har inte försökt, även om man så gör 2 toppen perioder så har man inte försökt, när man försöker så gör man det i 60 minuter, allt annat är inte att försöka ,det är något annat!