Inlägg: 1952637
Svarskommentarer
Sv: Modo - Björklöven
Rytter: Wernbloms är ingen femma. Föga förvånande spelar Cruseman vidare. Domaren blev rädd och dömde efter resultatet, inte efter tacklingen.
+ 1
Kronwall skulle väl få spela ca 7 matcher per säsong i shl och se resten från läktaren.
Är emot våld mot huvudet, men spelare kan inte åka och kolla ner i isen mitt i zon. Vi vill se offensiv och vad skapar offensiv mer än att tvinga spelare att slänga ifrån sig pucken och ta smällen om dom blir pressad? Nu är det ju motsatsen och blir defensivt eftersom msn kan åka runt och bara titta puck och vara ej tacklingsbar.
Minns den Kyle flangagan åkte på mot fbk. Ingen avstängning och man använde just detta argument, och den var värre än denna.