Gavelo: Defensiven står ju hela laget för. Hjälper väl inte om du har världens bästa backar, när Björklund med flera, med flera gör indianare ideligen. Jag vet inget om denne spelaren, men vi behöver nån som trycker in mål i täta matcher o inte gömmer sej när det blir tufft på isen. Ingen aning, men kan bli ett lyft. han kanske t.o.m kan jobba framför mål i PP, så vi får det att lossna
+ 3