Gavelo: Tycker det är ganska bra ändå, kort om folk, stort spelövertag för Timrå, men känns ändå ganska stabilt med Peters därbak. Lätt att en puckusling slinker in bakom Timrå-keepern snart, om vi håller oss från utvisningsbåset
+ 1