Heyerdal: Gillar verkligen att MoDo spelar MP i första. Han kommer att leverera. Gillar Rockwood. Hoppas att han kan få lira med superryssen.
Inlägg: 2151025
Svarskommentarer
Sv: Aik - Modo 2021-02-17
Costanza: För att peppa lag o supporters rejält då. Senast vi vaNn en ärlig vinst(3 poäng) var 18:e december.
Då räknar jag inte vinster över Löven o Timrå, för dom ska vi alltid slå, men det är ett år sen och oceaner av matcher sen dess. Vore läge att knäppa AIK idag då.
När är MoDo som bäst` När dom är uträknade
Då räknar jag inte vinster över Löven o Timrå, för dom ska vi alltid slå, men det är ett år sen och oceaner av matcher sen dess. Vore läge att knäppa AIK idag då.
När är MoDo som bäst` När dom är uträknade
+ 2