1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508100 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2175038

Sv: Silly season
Silly: EK har definitivt Modokvaliteter, är vi säker på att han inte kommer från Övik?😁😎
Älskar hans svar, och att han samtidigt tuggar på äpplet gör det 100ggr bättre.
Äppelgrejen måste f.ö vara nåt han lärt av dig Costanza😁

twitter.com/jeffveillette/status/1376904898697105416?s=21

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Nucky: Precis. Tugg, tugg! "Låt vinnaren av SHL möta MoDo varje säsong för att kora svenska mästaren." Tugg, tugg!

Sv: Silly season
Nucky:
Polare med Hedman

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB