+ 4
Inlägg: 2289299
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: Såg dom som gnällde. Men ser det som ett bra läge för honom att får spela match.
Skillnad mot Hasa dom hade bra med speltid hos oss.
Tikkanen inledde ju bra när han fick spela en del. Kanske får han upp timingen lite bättre.
Skillnad mot Hasa dom hade bra med speltid hos oss.
Tikkanen inledde ju bra när han fick spela en del. Kanske får han upp timingen lite bättre.
+ 1
Folk har ju haft synpunkter på att han behöver stå mer, så det är här är väl en bra sak i sammanhanget.