+ 2
Inlägg: 2346431
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Smurfen: löven lyckas ju hitta bra spelare som är precis så bra att shl inte är intresserade haha. Tycker det är extra bittert att det är hv71. Tar en sväng i AS, går upp igen och snor med sig en av modos viktigaste spelare.
+ 1
Sv: Silly season
Smurfen: För ingen av dom är intressant, eller har inte åldern osv..
jag menar när lagen började hugga på dom se tex norbe och vessel så drog dom ju :p
jag menar när lagen började hugga på dom se tex norbe och vessel så drog dom ju :p
Sv: Silly season
Smurfen: www.allehanda.se/2022-05-17/modo-tappar-sin-stjarncenter-till-shl-tror-inte-det-handlar-om-pengar
Intervju med Karlin ang tappet av Sam
Intervju med Karlin ang tappet av Sam
Hur kan det komma sig att vi tappar ett gäng till SHL varje år när t ex Löven tappar knappt nån dit på flera år ???