Någon som har Aftonbladet Plus? Verkar vara en artikel om MoDos lagbygge där idag.
Inlägg: 2353113
Svarskommentarer
Sv: Silly season
TickledDonkey: Klipper in lite smått från AB:
Målvakter ++++
+++++ på pappret men beror på Tex.
Backar ++++
Jackpot att både Näsén och Bernhardt ser ut att bli kvar. Om backsidan kändes ung och orutinerad inför förra säsongen ser det betydligt bättre ut nu.
Forwards ++++
Vigneault ett tungt tapp. Utöver det besitter spelarna som har värvats högre potential än de som har lämnat. Uppgradering jämfört med ifjol.
Tränare +++++
Nyförvärv ++++
Har förstärkt på alla positioner.
Drömnamn: Stefan Matteau.
De diskuterar silly i överlag med Hinken också. Blickar mot Nordamerika och det är bara en spelare som ska in just nu.
Målsättning är topp 6. Vi ska fortsätta vara ett topplag varje år, inte topp 3 ett år för att sedan sjunka till topp 10 ett annat.
Målvakter ++++
+++++ på pappret men beror på Tex.
Backar ++++
Jackpot att både Näsén och Bernhardt ser ut att bli kvar. Om backsidan kändes ung och orutinerad inför förra säsongen ser det betydligt bättre ut nu.
Forwards ++++
Vigneault ett tungt tapp. Utöver det besitter spelarna som har värvats högre potential än de som har lämnat. Uppgradering jämfört med ifjol.
Tränare +++++
Nyförvärv ++++
Har förstärkt på alla positioner.
Drömnamn: Stefan Matteau.
De diskuterar silly i överlag med Hinken också. Blickar mot Nordamerika och det är bara en spelare som ska in just nu.
Målsättning är topp 6. Vi ska fortsätta vara ett topplag varje år, inte topp 3 ett år för att sedan sjunka till topp 10 ett annat.
+ 8
Sv: Silly season
TickledDonkey: Kan förövrigt meddela att MoDo med stor sannolikhet kommer ”värva” denna spelare till hockeygym.
+ 3