Inlägg: 2356612
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Silly: Man får ju tyvärr nästan hoppas att viggen får absolut noll speltid i shl, och sedan väljer att gå tillbaka till underbara Modo :D
+ 4
En HV supporter tror så här om sitt lag?
"HV;s centersida : Miele, Nättinen, Vesel, Marcus Davidsson. (Vigneault) som reserv.
Miele har öst in poäng överallt i världen. Nättinen var med i finska OS-guldlaget från i vintras. Vesel var grym i HA, hoppas han kan leverera fortsatt i SHL tillsammans med Forsberg i en 3.e line."
Så jag tror att om inte Miele levererar som en 1:a center så kommer det köpas in en ny och flytta ner /omplacera övriga central?