+ 7
Inlägg: 2357958
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Frontschwein:
Vi har för en gång skull ett fullt lag utan en kedja juniorer😀. Sen vill jag ha in Woods/Sveningsson på topp i allsvenskan och även Näsen/Bernhardt och på Frontisskalan så ligger vi högre än någonsin noterar jag.
Vi har för en gång skull ett fullt lag utan en kedja juniorer😀. Sen vill jag ha in Woods/Sveningsson på topp i allsvenskan och även Näsen/Bernhardt och på Frontisskalan så ligger vi högre än någonsin noterar jag.
+ 7
Sv: Silly season
Frontschwein: Håller i vanlig ordning inte med. Behrnardt är definitivt en stjärna på den nivån när han fick pris som bäste back i hela serien. Nästan alla värvningar har spelat och platsat i SHL också.
+ 4
Anser att vi snålar oss inom kvart/semi i vanlig ordning. Totalt tvärtom renjesus som alltid försöker satsa för avancemang.
Två nycklar borta och kollapsen är ett faktum.
Personligen skiter jag i kuben och ser hellre två lirare glänsa på den gamla jumbotronen.