MorganaLefaey: VI är väl förvisso inte det enda tippade topplaget som haft svårt för Östersund?
Inlägg: 2399004
Svarskommentarer
Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
Snacka om att ge bort poäng , Nu kommer äckliga Löven gå om oss på söndag om än tillfälligt och med två matcher mer men fan va irriterande. Nu krossar vi ÖIK hemma om några veckor!
Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
henkeiskogen: nope. Men då vi drog upp tempot en liten stund så syntes att vi hade vunnit bara spelarna ids ta i.
Sen säger jag inte vi skulle vunnit med guden i mål.
Men med de returer han släpper så hjälper han inte heller.
Sen säger jag inte vi skulle vunnit med guden i mål.
Men med de returer han släpper så hjälper han inte heller.
+ 2