+ 2
Inlägg: 2399007
Svarskommentarer
Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
MorganaLefaey: Börjar mer och mer känna att MoDo ska härja runt här i Hockeyallsvenskan och inte gå upp till SHL. MoDo är för jävla slöa för att hänga med där även om vi har enstaka spelare för det.
+ 2
Sv: Östersund - MoDo 2022-10-28
Nu får väl Östersund ändå ses som ett derby , men visst är det tråkigt att två derbyn av två så visar vi oss från sämsta sida !
Sen säger jag inte vi skulle vunnit med guden i mål.
Men med de returer han släpper så hjälper han inte heller.