Silly: Tombolaseason nu. Tror vår största chans att fylla på med bra spelare ligger i att fortsätta på den här banan som Hinken redan svängt in på. Att försöka hitta spelare som rinner ut med badvattnet när SHL-lagen chansar hejvilt på dyra AHL-lirare. Men det kan bli hård konkurrens.
+ 1