+ 2
Inlägg: 2425114
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Och där plockade HV 71 sin nya 1: a center.
Då är väl Andy Miele deras 2: a?
Vad är Sam 3: a, 4: a eller ?
Och där plockade HV 71 sin nya 1: a center.
Då är väl Andy Miele deras 2: a?
Vad är Sam 3: a, 4: a eller ?
Vi har offensiva backar så det räcker och blir över.
Brickley gjorde en hel del misstag i egen zon när han sattes under hård press, såg en aning darrig ut där i dom situationerna.
Vi har mer nytta av Vela i en tredje/fjärdekedja