{7639}: Det större problemet av dessa 2 domare i mitt tycke är österberg, både varit kass i matcherna han har fått dömt i SHL samt har en väldigt kass nivå överlag i HA
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteFöljande fel har inträffat:
Inlägget finns inte