3e målet var dommarens fel! Han stoppade modo puck så det blev SSK puck och sen mål i det anfallet. Allt är dommarens fel! Här har vi det :D
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteFöljande fel har inträffat:
Inlägget finns inte