Peja: Han har ju helt klart bättre chans att slå sig in i NHL om han gör en eller två monstersäsonger i SHL än att harva runt i AHL för ett lag som inte tror på en
Inlägg: 2724560
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SPOODI: i slutändan är det hans egna prestationer som avgör om han blir en NHL-spelare eller inte, oavsett vart han spelar sin hockey 24/25. Det skulle vara kul om han gick till Modo, alltid roligare när spelare spelar i Sverige än i Nordamerika. Spännande att se vilken nivå han håller, han borde ju ha blivit en ”vuxnare” spelare mot för tiden i Frölunda (har inte sett honom alls i AHL).