1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508000 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2724560

Sv: Silly season
Peja: Han har ju helt klart bättre chans att slå sig in i NHL om han gör en eller två monstersäsonger i SHL än att harva runt i AHL för ett lag som inte tror på en

Svarskommentarer

Sv: Silly season
SPOODI: i slutändan är det hans egna prestationer som avgör om han blir en NHL-spelare eller inte, oavsett vart han spelar sin hockey 24/25. Det skulle vara kul om han gick till Modo, alltid roligare när spelare spelar i Sverige än i Nordamerika. Spännande att se vilken nivå han håller, han borde ju ha blivit en ”vuxnare” spelare mot för tiden i Frölunda (har inte sett honom alls i AHL).

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB