ForzaMoDo1921: Tikka som gör 3 mål på 2 säsonger får gå in och göra mål hur lätt som helst emot oss. Berglund som vanligt helt borta i försvaret 😂😂 Men han skjuter iaf hårt!!
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteFöljande fel har inträffat:
Inlägget finns inte