ForzaMoDo1921: tänk om vi fick behålla Sam, Woods och Aagard och bernhardt. Det hade ingett lite hopp. Kanske Norlinder på det.
Inlägg: 2846684
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Modo-Målet: Som Brynäs, det hade ej skadat om så skulle bli fallet