Inlägg: 2906641
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Ge KB65 lite upprättelse nu och låt dom spela U20 nationell istället för Djurgården. Medvetna regelbrott på skrivbordsnivå är väl automatisk diskvalificering.
Men Wiken ringer väl in K-G Stoppel för en bjudlunch med förbundet på Sturehof, så kommer de väl fram till att Klasén är 05:a på någon parameter.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/wikegard-erkanner-djurgarden-brot-medvetet-mot-reglerna/
Men Wiken ringer väl in K-G Stoppel för en bjudlunch med förbundet på Sturehof, så kommer de väl fram till att Klasén är 05:a på någon parameter.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/wikegard-erkanner-djurgarden-brot-medvetet-mot-reglerna/
Man blir glad !!