Inlägg: 2906650
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
HejaKuusela : Tycka vad man vill om Wiken, men underhållning det står han för. Han har alltid haft sina bestämda åsikter och då kör han på det. Lite kul ändå.
+ 1
Men Wiken ringer väl in K-G Stoppel för en bjudlunch med förbundet på Sturehof, så kommer de väl fram till att Klasén är 05:a på någon parameter.
www.expressen.se/sport/hockey/shl/wikegard-erkanner-djurgarden-brot-medvetet-mot-reglerna/