Sigge: Helst ingen av de men isåfall Blixt.
Inlägg: 2906722
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SPOODI: Ska vi satsa på SHL så måste vi kunna plocka från en högre hylla, bränner vi 3 milj extra så känns det ändå som en klar vinst om det säkrar SHL avancemang.
Jag vill se fortsatta statement värvningar, vi har ekonomin och förutsättningarna att göra sådana.
In med en topp2 back och sedan Omark i julklapp så ser det bra ut.
Jag vill se fortsatta statement värvningar, vi har ekonomin och förutsättningarna att göra sådana.
In med en topp2 back och sedan Omark i julklapp så ser det bra ut.