Willow: Norén är ett sådant sorgebarn. Varför inte bara skicka honom till exempelvis Östersund nu så att han kan få en större roll och förtroende? För att här ser jag inte vad han har att gå för om jag ska vara ärlig. Går vi upp kommer vi skeppa och blir vi kvar lär vi också skeppa. Ej utvecklats på tre säsonger.
+ 2