+ 5
Inlägg: 2956815
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Willow:
Jag var på plats i Södertälje och såg matchen där Modo vann hyfsat komfortabelt
Jag tycker att botten var nådd för några matcher sedan, laget spelade hyfsat bra mot Tälje och jag tyckte hjärtat började på att infinna sig, killarna tog i och offrade sig åtminstone på ett sätt som inte fanns för 4-5 matcher sedan
Hoppet om SHL lever igen även om Löven ser lite för genuint för starka ut i år
Jag var på plats i Södertälje och såg matchen där Modo vann hyfsat komfortabelt
Jag tycker att botten var nådd för några matcher sedan, laget spelade hyfsat bra mot Tälje och jag tyckte hjärtat började på att infinna sig, killarna tog i och offrade sig åtminstone på ett sätt som inte fanns för 4-5 matcher sedan
Hoppet om SHL lever igen även om Löven ser lite för genuint för starka ut i år
+ 5
Sv: Silly season
Willow: Bekväm och för lat ganska magstarkt att säga det när man inte har full insyn i allt. Karlin lägger ner fler timmar på sitt jobb än vad 95% av alla här inne gör.
+ 4
Jag gillar Karlin och tycker att han är en väldigt bra tränare, åtminstone på hockeyallsvensk nivå. Dock blev han för bekväm och lat.