1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508054 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2956831

Sv: Silly season
modomille: Karlin blev nog bekväm med sin status i stan och tänkte att han sitter säkert oavsett. Vi ser ju hur splittrade fansen är och hur många som försvarar honom, Hasse Andersson skriver insändare i ÖA och ”kokar” inombords. Nä, alltså, jag har mått lite dåligt över Karlins sorti trots att jag har skrivit både det ena och det andra, men hans senaste uttalanden bekräftar ju bara att han har tappat det. Karlin får ge sig ut i världen och komma tillbaka starkare.

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Dexter : Man kan absolut spekulera om han blev för bekväm efter att ha jobbat i MoDo länge men det är inget vi kan slå fast.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB