Frontschwein: Det som förundrar mej lite är att folk verkar tro att om vi får Berg så är det klappat och klart. Berg var inte ens en topp 4 back sist vi tog oss upp till SHL. Berg skulle absolut ha en plats i dagens MoDo, men absolut inte i första backpar och kanske, kanske i andra backpar. Så stark backsida tror jag vi måste ha för att kunna kliva upp.
+ 1