Chamez: Jag gillar att det inte år så superflash i alla 3 producerande kedjor, känns inte omöjligt att dem har sparat en större pudget än förra året för påfyllning under säsong. tänk om vi trummar på får ordning på grejerna och tar in en brickly och halloran innan slutspel, eller en niedbach(liknande) typ kommer hem som ham gjorde när vi gick upp, vem vet man kanske kan hyra Wernblom som dem gjorde med backen från Liiga i år. det finns ju potensial så länge alla drar åt samma håll. det är nog viltigare. fungerar laget blir det enklare att komma in å göra skillnad.
+ 2