1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507852 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038715

Sv: Silly Season
Chamez: Jag gillar att det inte år så superflash i alla 3 producerande kedjor, känns inte omöjligt att dem har sparat en större pudget än förra året för påfyllning under säsong. tänk om vi trummar på får ordning på grejerna och tar in en brickly och halloran innan slutspel, eller en niedbach(liknande) typ kommer hem som ham gjorde när vi gick upp, vem vet man kanske kan hyra Wernblom som dem gjorde med backen från Liiga i år. det finns ju potensial så länge alla drar åt samma håll. det är nog viltigare. fungerar laget blir det enklare att komma in å göra skillnad.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
pdy: Ja precis. I mina ögon så har vi ett otroligt mycket mer homogent lag. Backsidan känns mycket stabilare om än oprövad. Jämnare kedjor rakt igenom känns tryggare. Det kommer kanske inte bli så flashigt spel men stabilare. Och det är nog precis det Hinken vill åt. Även om det kanske verkar lite fegt och många fans inte gillar det så kan det bli bra.

Sv: Silly Season
pdy: Härligt när det finns dom som tror på MoDo och skriver positivt om vårt kära lag här inne , känns som att det har varit lite för mycket gnäll och negativt ett tag nu här inne !!

Man blir glad !!

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB