pdy: Ja precis. I mina ögon så har vi ett otroligt mycket mer homogent lag. Backsidan känns mycket stabilare om än oprövad. Jämnare kedjor rakt igenom känns tryggare. Det kommer kanske inte bli så flashigt spel men stabilare. Och det är nog precis det Hinken vill åt. Även om det kanske verkar lite fegt och många fans inte gillar det så kan det bli bra.
+ 1