Sv: Silly Season
Jag måste också dela ut en känga till alla "experter" som livnär sig på att skriva om svensk ishockey. Det är en ruskigt låg nivå på allt, särskilt om man jämför med fotbollen eller de nordamerikanska experterna som följer hockey. Inga viktiga frågor ställs, och någon grävande journalistik existerar knappt. När det kommer till att analysera lag, tabelltips, powerrankings och spelarbetyg saknar de helt kunskap, de vet inte ens hur en betygsskala faktiskt fungerar.