Frontschwein: Det ser otroligt trubbigt ut. Är på riktigt förvånad att Hinken inte klarat av det bättre än så här, jag trodde någonstans att han visste vad han gjorde med nordamerikaner osv.
Hur är det möjligt att han nöjer sig med att ta in Karlberg och Jinesjö Karlsson som PP-spets? Blir de som får styra och ställa där under säsongen. Inte en endaste riktig spetsvärvning framåt, för Caderoth är tredje värvningen och annars är ju alla kvar från senast.
Hur är det möjligt att han nöjer sig med att ta in Karlberg och Jinesjö Karlsson som PP-spets? Blir de som får styra och ställa där under säsongen. Inte en endaste riktig spetsvärvning framåt, för Caderoth är tredje värvningen och annars är ju alla kvar från senast.