1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507893 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039033

Sv: Silly Season
Willow: i dagsläget utan riktig sniper och förstecenter skulle SSK troligen slakta oss i bäst av sju

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Frontschwein: Det ser otroligt trubbigt ut. Är på riktigt förvånad att Hinken inte klarat av det bättre än så här, jag trodde någonstans att han visste vad han gjorde med nordamerikaner osv.

Hur är det möjligt att han nöjer sig med att ta in Karlberg och Jinesjö Karlsson som PP-spets? Blir de som får styra och ställa där under säsongen. Inte en endaste riktig spetsvärvning framåt, för Caderoth är tredje värvningen och annars är ju alla kvar från senast.

Sv: Silly Season
Frontschwein: Du har rätt till din åsikt, men jag tror inte det. Vi får högre betyg av snubben på Hockeynews redan nu. Det tycker jag definitivt kan diskuteras när vi saknar två spetsforwards, men det säger en del när du skriver att vi slaktas och en neutral betraktare tycker att det är väldigt jämt.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB