1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507875 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039012

Sv: Silly Season
modomille: Det är klart SSK kan lyckas, men jag ställer mig lite frågande till att ta in så "spelande" forwards som Stevens, Souch och kanske framförallt Skager osv när AJ vill spela mest dump and chase. Kanske att nordamerikanerna kan hanterra det, men hur ska Linus Skager fungera i det där tänker jag.

Sedan tyckte jag Vanderbeck är lite svår att hantera. Tveksam defensiv och lite av en individualist. Under slutspelet var han en udda fågel, men tilläts spela så då han gjorde mycket poäng. Finns såklart risk att det blir väldigt många kockar i samma soppa. Något vi uppenbarligen inte klarade hantera bra.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Willow: i dagsläget utan riktig sniper och förstecenter skulle SSK troligen slakta oss i bäst av sju

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB