modomille: Det är klart SSK kan lyckas, men jag ställer mig lite frågande till att ta in så "spelande" forwards som Stevens, Souch och kanske framförallt Skager osv när AJ vill spela mest dump and chase. Kanske att nordamerikanerna kan hanterra det, men hur ska Linus Skager fungera i det där tänker jag.
Sedan tyckte jag Vanderbeck är lite svår att hantera. Tveksam defensiv och lite av en individualist. Under slutspelet var han en udda fågel, men tilläts spela så då han gjorde mycket poäng. Finns såklart risk att det blir väldigt många kockar i samma soppa. Något vi uppenbarligen inte klarade hantera bra.
Sedan tyckte jag Vanderbeck är lite svår att hantera. Tveksam defensiv och lite av en individualist. Under slutspelet var han en udda fågel, men tilläts spela så då han gjorde mycket poäng. Finns såklart risk att det blir väldigt många kockar i samma soppa. Något vi uppenbarligen inte klarade hantera bra.