1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507891 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039102

Sv: Silly Season
Gavelo: Jo, precis. Enligt Hinkens snack om bygget så är det ju uppenbart det som bör vara hans roll. Tror du att jag vill annorlunda eller hur tänker du nu?

Klart jag är inne på exakt samma bana där, men nu ser vi liksom ut att hamna någon annanstans. Lyssna på orden om Karlberg, och vad spelaren själv säger att han ska ha för roll, i samband med presentationen av honom.

Känns som önskedrömmande då att vi "bara ska testa lite", och inte räknar med honom från start som X-faktorn. Det är den feelingen jag har i alla fall.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Framnäs: Jag tycker vi kan vänta tills laget är färdigbyggt för säsongsstart, sen kan vi utvärdera.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB