1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507891 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039106

Sv: Silly Season
Framnäs: Jag tycker vi kan vänta tills laget är färdigbyggt för säsongsstart, sen kan vi utvärdera.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Gavelo: Jo, det är oerhört viktigt att de två vi väntar in kvalar in som spets.
MC och Emil Larsson är helt klart spets i HA förutsatt att det studsar tillbaka. Hermansson och Sundström har definitivt verktygen för att vara riktigt bra i pp.

EJK var faktiskt förstecenter större delen av säsongen då Timrå gick upp. Stundtals andrecenter.

En skadefri Karlberg ska vara spets på den här nivån. Både Tappara (tror jag finska laget var) och AIK ville ha honom i en toppkedja i alla fall.

Sedan hänger en hel del på pappa Karlberg. Laget underpresterade rejält och det berodde mycket på uruselt ledarskap i en väldigt komplicerad grupp.

Sv: Silly Season
Gavelo: Så långt Hinken kommit hittills, så är INTE ambitionern SHL i alla fall.

Karberg är en bredd, så tre spetsar till så kanske vi får nya perspektiv .

Sv: Silly Season
Jag vet inte varför men jag får lite Karlqvist vibbar av Marcus Karlberg

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB