Sv: Silly Season
Gavelo: Jo, det är oerhört viktigt att de två vi väntar in kvalar in som spets.
MC och Emil Larsson är helt klart spets i HA förutsatt att det studsar tillbaka. Hermansson och Sundström har definitivt verktygen för att vara riktigt bra i pp.

EJK var faktiskt förstecenter större delen av säsongen då Timrå gick upp. Stundtals andrecenter.

En skadefri Karlberg ska vara spets på den här nivån. Både Tappara (tror jag finska laget var) och AIK ville ha honom i en toppkedja i alla fall.

Sedan hänger en hel del på pappa Karlberg. Laget underpresterade rejält och det berodde mycket på uruselt ledarskap i en väldigt komplicerad grupp.