Inlägg: 3039193
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
Bad_Brett: oj vad det loopas här inne, tur man har semester och inte hinner läsa allt dag för dag.
+ 2
Sv: Silly Season
Bad_Brett: Vi får se. Tror vi har spelare på backplats I Yoon, Hallin, Rosen och Wahlberg där flera kan fördela puckarna bättre än alternativen ifjol (även om Rundblad såg bra ut på papper).
Hallin har gjort det väldigt bra i U20, men HA är såklart tuffare och vi vet inte om han är där ännu. Oavset vem eller vilka som får spela pp bland backarna så har vi klart mer kreativitet där än ifjol.
Sedan bör Hermansson och Milan kunna göra en hel del, men jag tycker också att vi måste ha minst en men helst två kreativa forwards med skills inom spelfördelande om jag får välja. Vi har ingen Näsen I detta lag.
Hallin har gjort det väldigt bra i U20, men HA är såklart tuffare och vi vet inte om han är där ännu. Oavset vem eller vilka som får spela pp bland backarna så har vi klart mer kreativitet där än ifjol.
Sedan bör Hermansson och Milan kunna göra en hel del, men jag tycker också att vi måste ha minst en men helst två kreativa forwards med skills inom spelfördelande om jag får välja. Vi har ingen Näsen I detta lag.
+ 1
Sakta men säkert har Hinken ersatt spelskicklighet med storlek och tyngd. Vem ska slå passningarna? Vem ska styra powerplay?