1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507922 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039237

Sv: Silly Season
Gavelo:

Och får vi det så har vi chansen...att gå långt!

För vi har en bättre backsida än de andra toppklubbarna.
Och bästa målvaktsparet

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Silly: Nu har väl inte shl lagen rätt att sno spelare från allsvenskan ( rätta mig om jag har fel). Det borde innebära att det kommer presenteras ngt snart
Många som är negativa här inne, får mycket skit, jag har väl också varit kritisk mot honom. Men nu är det ett nytt bygge som ser bättre ut, från ledarstab ( tack för det) målvaktspar och försvar. Framåt hittills är väl ok, vi väntar på de sista pusselbitarna. Många av er lever fortfarande kvar i att gör ett jävla dåligt jobb. Vänta med den kritiken tills pusslet är komplett. Återigen var mera positiv, jag är det för nu snart är klockan 12 och dax för helgens första GT
Trevlig helg på er

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB