1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507922 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039243

Sv: Silly Season
Silly: Nu har väl inte shl lagen rätt att sno spelare från allsvenskan ( rätta mig om jag har fel). Det borde innebära att det kommer presenteras ngt snart
Många som är negativa här inne, får mycket skit, jag har väl också varit kritisk mot honom. Men nu är det ett nytt bygge som ser bättre ut, från ledarstab ( tack för det) målvaktspar och försvar. Framåt hittills är väl ok, vi väntar på de sista pusselbitarna. Många av er lever fortfarande kvar i att gör ett jävla dåligt jobb. Vänta med den kritiken tills pusslet är komplett. Återigen var mera positiv, jag är det för nu snart är klockan 12 och dax för helgens första GT
Trevlig helg på er

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Sven Tuta: Är det inte en bit in i juli som SHL kan kontraktera HA-spelare, men då bara som ersättare för de som lämnat för NHL? Dvs, skulle Stenberg skriva kontrakt så kan Frölunda ersätta honom.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB