Willow: Jag älskar att tanken är att Milan ska få speltid i den roll han är som bäst. Inte som Niederbach som hamnar i tredje/fjärde och vi har också massor av spelare historiskt som fått börja långt ned i kedjorna även om deras styrka är offensiven.
SAIK kör hårt på det där. Är man en offensiv spelare så ska man inte slussas in som en defensiv kugga i fjärdekedjan/tredje backpar. Milton Gästrin hade kunnat spela i tredje för hans roll är sannolikt tredje eller fjärdekedjan om han slår sig in i NHL, men Hermansson ska in i topp 2.
För övrigt. Jag tror Milan är bra nog att kunna vara andracenter även i slutet av säsongen. Ge honom en rejäl försäsong bara och en höst att vänja sig vid tempo och fysik.
+ 1
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
SAIK kör hårt på det där. Är man en offensiv spelare så ska man inte slussas in som en defensiv kugga i fjärdekedjan/tredje backpar. Milton Gästrin hade kunnat spela i tredje för hans roll är sannolikt tredje eller fjärdekedjan om han slår sig in i NHL, men Hermansson ska in i topp 2.
För övrigt. Jag tror Milan är bra nog att kunna vara andracenter även i slutet av säsongen. Ge honom en rejäl försäsong bara och en höst att vänja sig vid tempo och fysik.