NuMo: Vet att han aldrig litat här, menar att jag har för mig att han var supporter som ung.
Inlägg: 3039307
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
jonteboy:
Absolut. Det var som sagt nära att han kom hit med familjen när han var yngre.
Jag har själv träffat hans far Robert ett par gånger på seminarium där vi ätit middag med varandra och pratat om Roberts tid i Sollefteå, där jag följde varenda match eftersom jag bor där.
Otroligt ödmjuk och trevlig man. Tiden i Sollefteå beskrev han som en av hans roligaste.
Nu har ju Mattias för länge sen passerat zenit för flera år sedan och är inte intressant för oss. Men släkten i Ö-vik är ändå anmärkningsvärd med deras idrottsliga gen.
Jag tror han lägger ner sin karriär nu och ägnar sig åt familjen och pingstvänneri.
Absolut. Det var som sagt nära att han kom hit med familjen när han var yngre.
Jag har själv träffat hans far Robert ett par gånger på seminarium där vi ätit middag med varandra och pratat om Roberts tid i Sollefteå, där jag följde varenda match eftersom jag bor där.
Otroligt ödmjuk och trevlig man. Tiden i Sollefteå beskrev han som en av hans roligaste.
Nu har ju Mattias för länge sen passerat zenit för flera år sedan och är inte intressant för oss. Men släkten i Ö-vik är ändå anmärkningsvärd med deras idrottsliga gen.
Jag tror han lägger ner sin karriär nu och ägnar sig åt familjen och pingstvänneri.
+ 1
Sv: Silly Season
jonteboy: Pekka Jormakka erbjuds nu till svenska klubbar både i SHL och hockeyallsvenskan, forward med fina meriter dock ingen ungdom.