+ 1
Inlägg: 3039436
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Foppa var en vidrig junior. Samma med Werner. Jag var ett år yngre på läktaren och bara gapade då de grisade på isen. Fick möta möta dem på i innebandy som sagt på PIF Cupen. Jag grisade allt jag hade, blev ändå 3-11. Jag köttade hårt, men deras tunga hårda arslen var överlägsna mot George.
Värdelös om man jämför med då vi hade riktiga juniorer i form av Forsberg, Näslund, Salomonsson, Hans Jonsson och Magnus Wernblom.
Bysse kunde få sju öppet mål lägen av Foppa inna han slutligen satte den. Bysse glömmer jag inte för han satte den tillslut.
Men egentligen kommer jag ihåg Bysse från TV-pucklaget då han ett år yngre än alla andra var överlägsen i Ångermanland, men laget räckte inte till.
Nä, Modo är inte var de har varit.