NuMo: Foppa var en vidrig junior. Samma med Werner. Jag var ett år yngre på läktaren och bara gapade då de grisade på isen. Fick möta möta dem på i innebandy som sagt på PIF Cupen. Jag grisade allt jag hade, blev ändå 3-11. Jag köttade hårt, men deras tunga hårda arslen var överlägsna mot George.
Inlägg: 3039438
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Att du inte själv var en gris är ju det som är skillnaden. Grisen bökar sig framåt.
Men från att de kom till A-laget var de dock en fröjd att åskåda. gallerkedjan gav motståndarstjärnorna blåmärken och djupa funderingar om vilka de själva var.
Att du inte själv var en gris är ju det som är skillnaden. Grisen bökar sig framåt.
Men från att de kom till A-laget var de dock en fröjd att åskåda. gallerkedjan gav motståndarstjärnorna blåmärken och djupa funderingar om vilka de själva var.
+ 1