1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507970 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3039461

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Har alltid varit populär bland galningar. De är de trevligaste. Kanske inte Foppa och Werner, men de som vevade mest och skulle vara så farliga. "Tjena George" är du här också? De var faan de trevligaste grabbarna.. Håller fast vid detta idag..

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:

Kommer plötsligt ihåg en av Skellefteås spelare som betedde sig som en idiot en utekväll. han var ju vanligtvis ändå ganska dryg, men beteendet var barnsligt.

Det fanns en balkong med rundstege utanför. Han var på våningen ovanför och spottade på de som var nedanför. Det landade på mig.

Vafan!

När han såg att det var jag så sprang han ner och bad om ursäkt, från hjärtat.

Har ändå funderat sen dess varför han tyckte det var ett ok, beteende, oavsett vem han träffade.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB