Zource: Har alltid varit populär bland galningar. De är de trevligaste. Kanske inte Foppa och Werner, men de som vevade mest och skulle vara så farliga. "Tjena George" är du här också? De var faan de trevligaste grabbarna.. Håller fast vid detta idag..
+ 1