+ 1
Inlägg: 3039464
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Griseri Grisera. MoDo vann borta mot BIF med 0-1. Jag och en 08-brud jobbkollega gick ner från hallen och fick ta emot dryga Mattias Månsson i entrén på Brända Bocken samtidigt. Var sugen att säga nåt, men George vet hur man ska bete sig.
Kommer plötsligt ihåg en av Skellefteås spelare som betedde sig som en idiot en utekväll. han var ju vanligtvis ändå ganska dryg, men beteendet var barnsligt.
Det fanns en balkong med rundstege utanför. Han var på våningen ovanför och spottade på de som var nedanför. Det landade på mig.
Vafan!
När han såg att det var jag så sprang han ner och bad om ursäkt, från hjärtat.
Har ändå funderat sen dess varför han tyckte det var ett ok, beteende, oavsett vem han träffade.